Акмеологічний підхід як умова підвищення якості навчання молодших школярів
Акмеологія як принципово нова наука, джерела якої знаходяться в педагогіці та психології, і проблема підвищення якості освіти зараз активно досліджуються.
"Якість шкільної освіти можна визначити як сукупність її властивостей, що обумовлює її пристосованість до реалізації соціальних цілей з формування й розвитку
особистості в аспектах її навченості, вихованості, виразності соціальних, психічних і фізичних властивостей"(В. Панасюк).
особистості в аспектах її навченості, вихованості, виразності соціальних, психічних і фізичних властивостей"(В. Панасюк).
Акмеологічний підхід до розвитку освіти – це створенння необхідних умов для становлення й розвитку в усіх суб'єктів освіти уявлення про успіх, високі досягнення, необхідні для розвитку особистості й соціуму. Такий підхід конкретизує ідею гуманізації освіти, засади сучасної ідеології виховання та перехід від знаннєвої до особистісно-орієнтованої (компетентнісної) освіти. В акмеологічній школі дитина розвивається як індивід, особистість, ураховуються її індивідуальні особливості, формуються духовні та моральні цінності, розвиваються творчі здібності, уміння будувати відносини в колективі. В усіх суб'єктів освіти систематизуючими стають пізнавальні мотиви, навчання стає внутрішньою потребою, а творче переосмислення дійсності стає провідним.
Отже, акмеологія вивчає шляхи, способи, умови розквіту людини як індивіда, як яскравої особистості, талановитого суб'єкта діяльності і самобутньої індивідуальності. І починати цю роботу слід ще в початкових класах
Комментариев нет:
Отправить комментарий